בידוד אקוסטי לרצפת גלריה

הפחתת רעש וטיפול אקוסטי ברצפת גלריית עץ

בבניית רצפת גלריה יש צורך בהורדת מפלס רעשי הוויברציה והקול הנישא בין הקומות.  בשביל שיפור רמת התוצאה האקוסטית וקבלת תוצאה טובה יותר ניתן ליישם את יריעת SB Gallery המשלבת 2 חומרים ביריעה אחת יריעה חוסמת ויריעה ספוגית על בסיס גומי להורדת רעשי הויבראציה. מטרת היריעה היא הורדת רעשי הויברציה וחסימת רעשים מקומה לקומה.  בידוד אקוסטי לרצפת גלריה יכול להתבצע בקלות תוך תכנון נכון בעת בניית הגלריה. יישום נכון של היריעות יבטיח כי התוצאה הסופית תהיה כזו שתספק רמת בידוד גבוהה במיוחד.

בידוד אקוסטי לרצפת גלריה בצורה נכונה

כאשר מבצעים בידוד אקוסטי לרצפת גלריה יהיה חשוב מאוד לוודא כי הדבר מתבצע אך ורק בעזרת יריעות בלימה וספיגה אשר עברו את התקנים השונים ומיוצרים על ידי מפעל מוכר. במידה וכך יהיה אזי יהיה ניתן להגיע לתוצאת איטום מיטבית וזאת כאשר תוכלו להשקיע סכום הגיוני לחלוטין בכדי להגיע לתוצאות הרצויות. הרי חומר איטום ובידוד איכותי יותר יבטיח לכם כי תצטרכו לעשות שימוש בפחות וזאת בכדי להגיע לאותה רמת בידוד.

שאלות נפוצות

לבידוד רצפת גלריה שמים יריעת למניעת רעשים וספיגת ויברציה.

לרוב יריעת מונחת על עץ גלריה.

היריעה מתאימה לכל סוגי הגלריות.

מטרת היריעה להפחית קול נישא וקל הולם.

בידוד רצפת גלריה עם יריעת SB Gallery הפחתת קול נישא וקול הולם

כל מי שבונה רצפת גלריה מודע לצורך בהורדת מפלס רעשי הוויברציה והקול הנישא בין הקומות. על מנת לקבל תוצאה טובה של בידוד אקוסטי לרצפת הגלריה חייב להיות תכנון נכון בעת בנייתה אך זה לא מספיק- בשביל לשפר את רמת התוצאה האקוסטית וקבלת תוצאה טובה יותר מומלץ ליישם את יריעת SB Gallery הפועלת להפחתת רעש ברצפת גלריית עץ.

 

היום ניתן להפוך כל חדר להרמטי מבחינת בידוד אבל הסוד הוא בעבודה עם בעלי המקצוע הנכונים שידאגו עבורכם לתוצאות עליהם אתם חולמים. חברת אקוסטיק פלוס חרטה על דגלה מקצועיות בלתי מתפשרת ועובדת עם טכנולוגיה מתקדמת במטרה להעניק לאלפי לקוחותיה פתרונות אקוסטיים.

כיצד מיישמים בידוד אקוסטי לרצפת גלריה בצורה קלה נכונה?

הפתרון הטוב ביותר לשילוב בבניית גלריית עץ להפחתת הרעש היא יריעת SB Gallery ולה יתרונות רבים- היא מפחיתה רעשי ויברציה בין הקורות לעץ הגלריה ובין עץ הגלריה לפרקט אבל לא רק, היא גם תורמת בהורדת קול הולם בין רצפת הגלריה לקומה התחתונה של הגלריה.

היריעה מתאימה לכל סוגי הגלריות ומתיישבת מעל עץ הגלריה ועליה מונח הפרקט. שימו לב, יישום נכון של היריעות יבטיח כי התוצאה הסופית תהיה כזו שתספק רמת בידוד גבוהה במיוחד לכן בכל הנוגע לביצוע עבודות בידוד ואיטום ישנה חשיבות עצומה לשכור את שירותיו של גורם מקצועי. מעבר לכך,אותו איש מקצוע צריך להיות אמין ובעל הסמכה רלוונטית על מנת שהתוצאה תספק בידוד הרמטי ככל הניתן וכזה שעונה על הציפיות שלכם.