+PIPE בידוד אקוסטי למניעת רעש בצנרת

רעש הוא אחת הבעיות הנפוצות של העידן המודרני. הקצב המהיר שבו  מתנהלים חיינו, המכונות והמכשירים הרבים המלווים כל פעולה שלנו- כל אלה יוצרים רעש והופכים את השקט למצרך נדיר. בנוסף, גם המבנים בהם אנו נמצאים לא ממש עוזרים לנו למצוא מקום שקט להיות בו. גם חדר שקט כביכול קולט רעשים מבחוץ, בין אם מחדרים סמוכים ובין אם מהרחוב. הדבר חמור עוד יותר כשמדובר בסביבה רועשת במיוחד כמו מפעל בו פועלות מכונות מסיביות ורועשות. איך יוצרים בידוד אקוסטי למניעת רעש סביבתי?

בידוד אקוסטי נצרת

שאלות נפוצות

יריעת PIPE+ מתאימה לצנרת.

יריעת PIPE+ מתאימה לכל סוגי הצנרות.

חותכים את היריעה לפי גודל עוטפים את הצינור וסוגרים עם אזיקונים איכותיים.

מהם חומרים מבודדי רעש?

חומרים מבודדים רעש הם משפחה של חומרים בעלי יכולת ספיגה טובה מאוד לרעשים. החומרים הטובים ביותר היום בעולם הם החומרים מחברת KFLEX. גם חומרים אלה נבדלים זה מזה בתכונות כמו העובי שלהם, חומרים נוספים המתווספים אליהם כמו גומי או פלסטיק, הצפיפות שלהם, וגם צורת שטח הפנים שלהם שיכול להיות גלית, חלקה, בעלת צורת פירמידות קטנות ועוד. צורת שטח הפנים משפיעה גם היא על יכולת הספיגה ועל סוג הרעשים הנספג בצורה הטובה ביותר. ישנם חומרים בתוך משפחת חומרי הבידוד שהם חסיני אש, ישנם כאלה המספקים גם בידוד תרמי. לכן מומלץ להתייעץ וכך לקבל את החומר הטוב ביותר לצרכים שלכם.

לבלום את הרעש מצנרת האינסטלציה

לאחרונה ישנם ניצנים ראשונים של בתים שכבר עם בניתם מותקנים חומרים לבידוד אקוסטי בתוך הקירות. כאשר נכנסים לתוך בית כזה מרגישים מיד את ההבדל. עם זאת, זהו רק אחוז קטן מהבתים החדשים וכמובן שבבתים שנים אין אף חומר שיוצר בידוד אקוסטי למניעת רעש סביבתי. איך, אם ככה, יוצרים את הבידוד? האם נדרש פירוק של חלקים מהקיר? למזלנו חשבו על פתרונות חכמים לקבלת אפקט הבידוד. אחד הפתרונות הפשוטים ביותר הוא יריעות או גלילים להדבקה של חומר מבודד. יריעות או גלילים אלה מגיעים פעמים רבות עם חומר הדבקה כך שכל שיש לעשות הוא להדביק את היריעה על הקיר. איך יודעים לבחור את החומר המתאים? לשם כך מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע שידעו על פי סוגי הרעש בחדר ועוצמתם מה החומר שיתאים בדיוק.